Ga naar inhoud

([PS2] Vice City) is "Trojan Voodoo" wel uit te sp


Aanbevolen berichten

Bij de 'Trojan Voodoo' missie die je krijgt in het cafe op het tweede eiland moet je : - een 'Voodoo' auto zien te stelen ... (dat lukt) - naar de fabriek rijden (lukt ook nog) - de auto parkeren (simpel ;)) - 3 bommen plaatsen (gaat ook nog goed) - ontsnappen ... en dat gaat mis :( Het hek is dicht en daardoor kom ik niet ver genoeg van de fabriek vandaan waardoor de aftelling wordt afgebroken en de missie mislukt. Wat doe ik verkeerd ?
Link naar reactie
Ok, dees was voor mij ook even verwarrend :) Maar als je voor dat dichte hek staat waar die lui op je schieten als je weg wil rijden moet je uit stappen (of als je al uitgestapt bent) en naar rechts lopen (gezien als je met je gezicht naar het hek staat) daar zit een trap die het dak op gaat, ga die op en je bent klaar.
Link naar reactie
bedankt, dan zal ik nog eens kijken. :) met een flinke dosis geluk (de 'vriendjes' van me drukten me in een hoek) kon ik maar net wegkomen. Die minigun die dan tevoorschijnkomt *evil grin* Alleen jammer dat er altijd een bende in de buurt is die op me begint te schieten. :( Iedere keer de heli bij die pickup parkeren is vragen om ongelukken ... Maar aangezien het me een handig wapen lijkt bij de 'shakedown' missie (en wellicht ook bij de 2e biker-gang missie) toch de moeite waard. Tenzij ik via pakketjes na de vlammenwerper & sniperrifle (50 & 40 pakketjes) ik ook zoiets aan huis krijg geleverd. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...