Ga naar inhoud

(game).iso.exe hoe installeren?


Aanbevolen berichten

[quote:62b7555eaa="bassment2001"]Ik heb een game (gedownload) bestaande uit 2 cd's met beide de extensie: iso.exe Als ik hier echter op dubbelklik (om te installeren) verschijnt er heel kort een zwart venster (dat van opdracht prompt) daarna verdwijnt het en gebeurt er niets. What's the problem? en hoe krijg in het wel geinstalleerd? Alvast bedankt![/quote:62b7555eaa] SLOTJE en lees de FAQ eens als je wil weten waarom.
Link naar reactie
Oh leuk.... weer eentje die op een officieel forum vraagt hoe hij zijn illegale download moet installeren... BTW.... een iso.exe is een dubbele extensie. Deze download zal helaas nooit werken! Is net als een .zip.zip bestand dat kan ook niet. Dus helaas heb je iets verkeerds gedownload,... ach helaas,... net goed denk ik! :P
Link naar reactie
[quote:233d7bd27d="Juggernaut"]Oh leuk.... weer eentje die op een officieel forum vraagt hoe hij zijn illegale download moet installeren... BTW.... een iso.exe is een dubbele extensie. Deze download zal helaas nooit werken! Is net als een .zip.zip bestand dat kan ook niet. Dus helaas heb je iets verkeerds gedownload,... ach helaas,... net goed denk ik! :P[/quote:233d7bd27d] :-? Idd illegale download, mag niet weet ik. Maar doe het wel onder het mom van: is het een écht goede game, dan koop ik hem zeker. Zo niet, dan gaat ie dr weer net zo hard af! Zal je waarschijnlijk niet willen geloven, is toch echt zo!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...