Ga naar inhoud

xbox kopen in usa


Aanbevolen berichten

heb een vraagje Ik heb de mogelijkheid om de xbox in de usa te kopen bestaat uit Xbox Starter Pack includes: Xbox game system (includes Xbox console and one controller) Additional Xbox controller Xbox game system carrying case Free 6-month magazine subscription to Electronic Gaming Mont voor $369,- = €420,-
Link naar reactie
Pas ook op voor de douane! Heb al vaker gehoord van vrienden dat ze opeens flink moesten bijbetalen omdat ze iets invoerden vanuit United States. Van een X-box kun je moeilijk zeggen dat die voor persoonlijk gebruik al uit Nederland meeging en weer terug ging... Dan wordt het een heeeeele dure X-box.
Link naar reactie
Ik dacht dat ze in de USA een ander elektriciteitsnet hebben (ander voltage, is misschien net als bij een pc bij de Xbox in te stellen. En een andere frequentie (60 Hz ipv 50, en dan heb je wel een probleem). Dus ik zou eerst maar eens goed daarnaar kijken, want anders heb je een probleem... En ik zou ook even kijken wat de mogelijkheden qua garantie zijn, want als je hem terug naar de vs zou moeten sturen... :razz:
Link naar reactie
De stroomvoorziening is nog het minste probleem ... je zult in Nederland gekochte spellen niet op die X-box kunnen spelen! (tenzij er ondertussen een of andere hack voor bestaat, maar dan ben je zowiezo je garantie kwijt ...) en waarvoor eigenlijk ? een besparing van een tientje ? // Speedy : die prijs is zeer waarschijnlijk voor de 'standaard' uitvoering (X-box + 1 controller) Je mist dan : - 2e controller ( EURO 40 ) - spel naar keuze ( 70 Euro ) - 'gratis' half-jaar abonnement - 'carrying case' ( 40 ?) (+/- 150 Euro aan 'extra's) Je bespaart in theorie(!) 130 Euro (zeker geen misselijk bedrag), maar al de ellende die je erbij krijgt is dat m.i. niet waard. De vraag is echter wat een losse voeding/trafo & de modificatie van de X-box nog gaan kosten ... Was dat bedrag inclusief verzendkosten ? Hoeveel extra belasting moet je nog betalen ? (zo'n doos zal niet ongemerkt langs de douane gaan!) _________________ - [url=http://jafo.mienadres.nl]JaFO's Bot-editor voor UT[/url] versie 2.5 is er - [ Dit bericht is bewerkt door: JaFO op 2002-04-04 15:19 ] [ Dit bericht is bewerkt door: JaFO op 2002-04-04 15:24 ]
Link naar reactie
Dit kan idd een hele dure x-box worden. 1. invoer belasting dacht 19.5 % btw 2. stroomconverter usa heeft een net van 110 volt wij zitten op 220/230 en het amperage niet te vergeten 3. het welbekende NTCS/PAL gedoe een x-box uit the usa zal alleen import spelen/dvd (lees games/dvd uit de usa) kunnen afspelen tenzij je hem kan laten hacken/ombouwen. Als je dit bij elkaar optelt ben je VEEL duurder uit dan wanneer je een europese x-box koopt. Vergeet ik het belangrijkste nog de klantenservice wil ook nog wel eens lastig gaan doen bij reparaties e.d.(garantie etc. etc.) helemaal als het om een niet europees model gaat. Vraag dit even na bij de consumentenbond hoe het zit met electrische apparaten welke in het buitenland gekocht zijn. (mocht je echt gaan voor de usa x-box) IMHO zonde van het geld. _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-04-04 15:29 ]
Link naar reactie
[quote:29e1bdd3fd] Op 04-04-2002 15:09 schreef JaFO: // Speedy : die prijs is zeer waarschijnlijk voor de 'standaard' uitvoering (X-box + 1 controller) Je mist dan : - 2e controller ( EURO 40 ) - spel naar keuze ( 70 Euro ) - 'gratis' half-jaar abonnement - 'carrying case' ( 40 ?) (+/- 150 Euro aan 'extra's) Je bespaart in theorie(!) 130 Euro (zeker geen misselijk bedrag), maar al de ellende die je erbij krijgt is dat m.i. niet waard. _________________ - [url=http://jafo.mienadres.nl]JaFO's Bot-editor voor UT[/url] versie 2.5 is er - [/quote:29e1bdd3fd] Ik zie geen spel naar keuze in dat lijstje? En voor € 369,- wat in NL die aanbieding was kan je ook die extra controller en een opberg systeempje kopen. Maar goed, je zit dan ook inderdaad nog eens met de douane, als daar je Xbox beland heb je een dure console ....
Link naar reactie
Douane Inderdaad. Buiten je 19.5% BTW heffing krijg je ook nog apparte product heffing. Op consoles kan dit 20% of meer zijn. (weet het niet zeker omdat ieder product in een andere catagorie valt) dus dan is het een duur grapje.. Maar je kunt ook gewoon stoer zijn een het proberen. Mij is het een aantal keren gelukt. Op zwaar gecontroleerde vluchten. (verre oosten HKG etc) Ik heb een beamer, 2 PC's (uiteraard zonder monitoren)camera's, software, een 14" LCD scherm ga zo maar door meegenomen zonder dat ik er BTW voor moest betalen. overigens was dit niet op 1 vlucht, maar meerdere vluchten. Ik vlieg regelmatig. Trucendoos.. Tip? Ok ik geef je er 1-tje. Als je niet direct vliegt(USA-Europa) maar eerst met een tussen vlucht ergens in Europa, dan is de kans groot dat je niet gecontroleerd wordt.. Je vliegt dus van uit bv NY naar London en van London naar Adam.. Dan is die route een 'binnenlandse' vlucht, en de douane minder geinteresseerd. Het zijn ook maar gewoon mensen.. :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...