Ga naar inhoud

Hoe kan ik de opstartpartitie integreren in de c schijf?


Th.groot@hccnet.nl

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik een Samsung ssd schijf ingebouwd als C schijf. Met het bijgeleverde programma heb ik de bestaande C schijf overgezet. Hierna werkt (bijna) alles weer als voorheen. Ik ben gewend om regelmatig een systeemback-up te maken. Dit lukt nu niet meer, volgens de foutmelding wegens tekort ruimte op de doel of bronschijf. Tekort op de doelschijf is niet aan de orde (2tb). Recent wil een update niet installeren (KB3033929) en vertraagt deze het opstarten door voortdurend te proberen deze opnieuw te installeren. Via de productondersteuning bij de foutcode, werd o.a. genoemd een corrupte c schijf of onvoldoende ruimte. Chdsk gaf geen problemen aan. Ik vermoed dat mogelijk de 100mb opstartpartitie te klein is voor beide acties, maar zie geen kans om deze te vergroten in schijfbeheer. - Heeft iemand ervaring met mijn problemen? Kan dit inderdaad aan de opstartpartitie liggen? - In de originele installatie was de opstartpartitie geïntegreerd in de c schijf. hoe kan ik dit ook nu bereiken?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...