Ga naar inhoud

Spotify recorder probleem?


Colombe

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren Dojotech Spotify Recorder en met veel plezier. Wil ik vanmorgen weer wat opnemen, laadt het programma, selecteer de nummers in Spotify, begin met afspelen, zoals gewoonlijk, en ga wat anders doen. Een uur later wil ik de opgenomen reklames wissen en zie dat er helemaal niet is opgenomen. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Via een andere recorder begrijp ik dat er geen virtual audio device zou zijn geïnstalleerd. Andere bronnen noemen de stereo mix als oorzaak van het probleem. Deze is bij mij actief en ik zie ook in het betreffende balkje dat er geluid wordt geregistreerd, maar kennelijk herkennen de recorders dit niet meer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben inmiddels iets gevorderd. Als ik de "laatste versie" 3.3 download en installeer, krijg ik regelmatig foutmeldingen, maar er wordt wél muziek opgenomen. Helaas is de bestandsgrootte [B]0[/B], dus het werkt niet goed. Eén van de foutmeldingen is dat HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Dojotech Spotify Recorder\1.5 niet toegankelijk is. Dat is vreem als je versie 3.3 gedownload hebt. Nu blijkt dat de download van 3.3 zelfs van verschillende sites steeds de versie 1.5 bevat!!!! Ik ben bang dat die niet goed werkt met W7. Misschien dat iemand me hiermee iets verder kan helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...