Ga naar inhoud

IPV4 en IPV6


Aanbevolen berichten

Windows 7. Zie in apparatenbeheer naast "Microsoft Teredo tunneling adapter" een geel driehoekje met uitroepingsteken staan. In apparaten en printers staat op de laptopafbeelding eveneens een hetzelfde teken er wordt aangeduid dat een probleemoplossing is vereist. Probleem oplossen geeft hetvolgende: "Er is een probleem met het stuurprogramma van de Microsoft Teredo tunneling adapter. Tijdens het opnieuw installeren van het stuurprogramma zie ik dit resultaat: 1. probleem met het stuurprogramma NIET opgelost. 2. Microsoft virtual Wifi miniport-adapter is uitgeschakeld (opgelost). In de status van mijn netwerkverbinding staat: IPv4: internet IPv6: geen netwerktoegang. Het geeft de indruk dat het stuurprogramma het probleem veroorzaakt. Iets aan te doen ? Dat geel driehoekje heeft daar altijd gestaan... Heb op het forum al diverse IPv4 en IPv6 berichten gelezen, maar ben op dit ogenblik niet slimmer geworden.
Link naar reactie
Mogelijk kan niemand op het forum mij op deze vraag antwoorden. Een tijdje geleden stelde ik een bepaalde vraag tegelijkertijd op een ander forum...kreeg toen (van wie, weet ik niet meer) te horen dat dit niet gewenst was en ik mogelijk kon uit het forum worden geschrapt... Vermits ik hier geen antwoord krijg...mag dat nu WEL of riskeer ik de zoutmijnen ?
Link naar reactie
Er is niks mis met je vraag, maar er is nog weinig ervaring mee. Wat ik je kan melden is, dat jouw LAN aansluiting IPv4 (meer dan waarschijnlijk) draait en geen IPV6. Je kunt alle bindingen met IPV6 gewoon uitvinken (uitschakelen) Dus via eigenschappen van je verbindingsadapters alle IPV6 vinkjes weghalen.
Link naar reactie
OK, bedankt. Heb deze vraag ook aan Sony (Vaio laptop) gesteld en kreeg deze morgen dezelfde suggestie: probeer eens met "uitschakelen". Heb dit juist uitgevoerd. Wanneer ik in Apparatenbeheer kijk zie ik nog steeds het gele driehoekje. Ook in apparaten en printers komt dit nog steeds voor. Normaal ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...