anoniem Geplaatst: 24 februari 2012 Delen Geplaatst: 24 februari 2012 Hallo mensen, Ik heb eigenlijk al sinds vorig jaar een probleem met het internet via de netwerk-kabel, sinds dat we een nieuwe router hebben gekregen van ziggo is het gebeurt. toen had ik helemaal niks geen verbinding meer en herkende me computer niks meer, zodra ik me laptop aan de kabel deed had ik direct internet, dus conclusie zou het aan me computer moeten liggen. Ik heb nu een nieuwe internetkaart gehaald, en er is nu een kleine vooruit gang, ik krijg nu wel verbinding. Maar het valt telkens om de 5sec ong weer uit en maakt hij weer opnieuw verbinding, zo gaat het dan telkens door. Mijn vraag aan jullie, wie kan mij hier mee verder helpen. PS. wifi verbinding doet het prima Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2012 Die modem is wel geaktiveerd? Sluit je PC af en haal de stekker van het modem uit het stopkontakt en wacht een vijftal minuten. Dan geef je de modem weer stroom en wacht je met het opstarten van jouw PC totdat de modem helemaal is opgestart. Dan start je vervolgens je PC op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2012 Dit heb ik al meerdere malen geprobeert en helpt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2012 In Apparaatbeheer je LAN-kaart deïnstalleren (installatie ongedaan maken) en Windows opnieuw opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2012 Werk je met DHCP ? Hoe is de lease-instelling van je interne adressen?? Hebben je PC en de router dezelfde instellingen ? En -zoals eerder gevraagd, is dat nieuwe modem aangemeld en geactiveerd bij Ziggo?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen