Ga naar inhoud

Kan niet aut. updates binnenhalen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Het Notebook van m'n vriend kan bij zichzelf geen aut. uodates binnenhalen. Bij mijn thuis daar in tegen haaalt hij deze update vliegend binnen. Aan het [b:623a99ecf1]Notebook[/b:623a99ecf1] ligt het dus niet, maar [b:623a99ecf1] wat staat er dan niet goed in de Router: (Linksys WRT160N) of het modem (van Ziggo) [/b:623a99ecf1] van m'n vriend? Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie
Wat bedoeld u precies met kan niet bij zichzelf de updates binnen halen. Wat gebeurd er als u handmatig zoekt naar nieuwe updates? Worden deze dan wel gevonden? U kunt eens voor het gevoel de modem en router een paar minuten van de stroom afhalen, maar normaal gezien zijn er geen aparte instellingen voor de automatische updates nodig. Om welke Windows versie gaat het hier? Zijn eventuele servicepacks geinstalleerd? Welke beveiligingssoftware is actief op de betreffende computer?
Link naar reactie
Hallo MicrosoftHelpt Er is geen mogelijk om WindowsUpdate binne te halen. Al 4 maanden heeft hij al geen updates binnengehaald. Tot ik hem weer eens mee neem naar mijn huis, en dan komen de Updates vliegend binnen. Het vreemde is b.v. dat Microsoft Security Essentials [b:9e6b0cf3a1]wel worden opgehaald[/b:9e6b0cf3a1] Het handelt om OS Win7 Home premium editie, service pakketten zijn alle geinstalleerd. Bij een tweede Notebook dat ook op deze Router(met 4 poorten, Linksys WRT160N) is aangesloten haalt ook [b:9e6b0cf3a1]geen update binnen[/b:9e6b0cf3a1] Ik ben door [b:9e6b0cf3a1]bovenstaande feiten[/b:9e6b0cf3a1] er bijna van overtuigd dat het probleem zich in de Router bevind. Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie
Dat is aannemelijk dan. Ik zou dan toch proberen de modem en router een paar minuten van de stroom af te halen. Dit dus alleen doen wanneer u even "Offline" kunt zijn. U gaf al aan dat Security Essentials wel gewoon de updates binnenhaalt. Wordt er naast Security Essentials nog andere beveiligingssoftware gebruikt? Software zoals Firewall, registry cleaners, etc? U kunt de Windows update onderdelen resetten met de fixit op de volgende Microsoft pagina: [url]http://support.microsoft.com/kb/971058/nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...