Ga naar inhoud

Zoveel meer reclame op Youtube


Aanbevolen berichten

Het is mij de laatste tijd opgevallen dat er zo veel meer reclame wordt gemaakt tijdens en voor Youtube-filmpjes. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb de indruk dat dit maar de laatste 3 maanden zo is. Ik gebruik Adblock in Chrome voor alle andere advertenties op websites. Weten jullie soms ook een manier om deze Youtube advertenties te blokkeren, want dit wordt sterk vervelend. Bij voorbaat dankt
Link naar reactie
Dus jij wil gebruik maken van een gratis programma waarop jij en anderen allerlei filmpjes op kunnen zetten en bekijken en dan zou de maker van het programma geen geld mogen "verdienen" om b.v. de hardware die nodig is om alleen al alle data te kunnen opslaan te kunnen bekostigen? Als jij bij de supermarkt vakken gaat vullen dan wil je aan het eind van de maand toch wel iets op je rekening gestort zien. Of doe je het voor de sociale contacten?
Link naar reactie
Ik begrijp wel dat Youtube geld wil verdienen en het maakt me niet uit of er tijdens de video onderaan een advertentie in beeld komt die je kan wegklikken, maar ik vind het iets te veel dat ik eerst 15 sec naar een advertentie moet kijken, deze daarna wegklikken en dan naar mijn filmpje van misschien 30 sec kan kijken. En mijn vraag was ook of het klopt dat dit enkel de laatste maanden is. Voor Augustus heb ik namelijk nooit reclame gehad op Youtube?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...