Ga naar inhoud

Android Market trubbels..


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb een HTC smartphone waarop een aantal apps staan. Met enige regelmaat voor ik een manuele update uit. Automatische updates heb ik uitgeschakeld, vandaar. Op zich gaat dat allemaal zoals bedoeld en verwacht. Behalve bij "maps". Telkens geeft ie aan dat de update ontvangen is, maar na het uitzetten van de telefoon gevolgd door inschakelen (zit meestal nachtrust tussen :) ) komt ie met de mededeling dat de download niet voltooid is... En dat dus elke dag opnieuw, ik begrijp het niet meer. En zoals gezegd doet dit zich alléén voor bij "maps".
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Sorry dat ik zo laat nog antwoord, maar ik had je bericht nu pas gezien. De enige oplossing die ik kan bedenken is nogal drastisch, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel werken. Je kan je toestel volledig resetten (harde reset) zodat hij weer naar fabrieksinstellingen terugkeert. Ik ben er bijna zeker van dat je probleem dan opgelost is. Misschien dat iemand hier nog een betere oplossing heeft maar dit is het enige waar ik aan kan denken bij zo een probleem. Opgepast: Maak wel eerst een backup van al je gegevens (contactpersonen, berichten, fotos, ...) vooral je reset want anders ben je alles kwijt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...