Ga naar inhoud

laptop niet uit standby na resetten internetinstellingen


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb net mijn internetinstellingen gereset, en nu gaat mijn laptop lattitude d600 niet meer uit de standby als die daarin komt, weet iemand wat ik weer terug moet zetten? bedacht dat je volgens mij ergens aan kunt geven dat je muis het systeem uit standby kan halen, toen ik dat ging zoeken kreeg ik de melding: C:\Windows\cursors\rainbow.ani-bestand is beschadigd, of niet aanwezig, moet ik daar iets mee? dank, LE
Link naar reactie
is het een windows xp zo ja dan moet je dit doen: 1. Ga naar je bureaublad en klik met je rechter muis knop op een een leeg stuk vlak. 2. klik daarna op eigenschappen 3. je krijgt een scherm met [i:a63746d6bc]eigenschappen voor beeldschermen[/i:a63746d6bc] 4. klik boven in de tabbladen op [i:a63746d6bc]schermbeveiliging[/i:a63746d6bc] 5. klik daarna op [i:a63746d6bc]energie[/i:a63746d6bc] 6. er komt een nieuw scherm waar je standby kan instellen als je hem op nooit zet heb je dit probleem helemaal niet meer het kost je wel wat meer energie. je kan ook instellen in een van de tabbladen om te kiezen dat wanneer je laptop dicht klapt dat hij dan niet in standby gaat kijk maar wat je hier mee kunt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...