Ga naar inhoud

webcam problemen, internet software of harware?


Aanbevolen berichten

Ik gebruik 4 laptops thuis en 2 webcams. Een Acer met windows 7, een HP met windows 7, een E machine met Windows Vista en een Dell met Windows XP. De Dell is de laptop van mijn werk en is dus anders geconfigureerd. De cams zijn een microsoft 2000 en een logitech pro 900. Ik heb overal Avast als virus scanner, behalve op de Dell die Mcafee heeft. De laptop in de Filippijnen is ook een acer met vista en de microsoft 2000 cam en Avast virus scanner. Ik gebruik yahoo messenger (10) om te communiceren met de Filipijnen. Aldaar is een 2MB Adsl aansluiting, Ik gebruik Ziggo 50MB. Het probleem is dat zowel beide de Acer en de E machine de cam continu vastloopt en ofwel aan mijn kant beide schermen ik mijzelf zie of de andere kant zichzelf dubbel ziet. Dit is afhankelijk welke kant de cam als eerste opent. De cam aan de andere kant slaat vast op het moment dat er een dubbel beeld ontvangen wordt. Als 1 van de 2 de cam sluit, werkt het wel prima. Dit is niet het geval met de Dell, daar werkt gewoon prima. Daarom ga ik er vanuit dat het geen hardware probleem is omdat het op 3 verschillende machines gebeurt. Ik heb beide computers opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat heeft geen resultaat opgeleverd. Het maakt ook niet uit welke cam ik gebruik. Is dit een bekend probleem en nog beter, is er een oplossing voorhanden? Ron
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...