Ga naar inhoud

2 Internet Problemen


Aanbevolen berichten

1e probleem: Ik heb dus een router , normaal moet je dan de ip adress 192.168.x.x krijgen op je andere pc (en deze volgens mij ook) maar nu krijg ik gewoon de IP van me modem , en die kan ik dus niet veranderen vroeger was dit wel zo maar op een of andere manier is me internet nu VEEL slomer + andere ip adress. dus hoe kan ik er voor zorgen dat hij weer het normale router ip adress krijgt? 2e probleem: ik heb dus ook nog een andere router (niet voor draadloos maar gewoon waar je je andere pc ook internet mee kan krijgen met een internetkabel) maar dan heb ik dus als ik allebei de kabels erin doe of op me 1e pc internet of op mijn 2e pc internet , dus niet op allebei. hoe zou ik op allebei de pc's internet kunnen krijgen ;) bedankt! 8)
Link naar reactie
hoe loopt de kabel tussen modem en router deze moet lopen van modem naar wan poort de computers komen op de lan poort van de router het stuk van je 2e router je zal eerst de 2e router een vast ip nummer moeten geven in de serie van router 1 maar buiten de dhcp server van de router 1 ook de dhcp server van router 2 moet je uitschakelen en dan gaat de kabel tussen de 2 routers van lan poort naar lan poort
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...