anoniem Geplaatst: 10 december 2007 Delen Geplaatst: 10 december 2007 Hallo, Deze leek zou graag willen weten, of het mogelijk is om Internet-pagina's op een DVD te zetten, die dan te bekijken (en te navigeren) is op een standalone DVD-speler?? Bedankt alvast! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2007 Nee helaas daar heb je een webbrowser voor nodig (en die heeft je dvd speler niet) In de meeste gevallen zijn de pagina's wel op DVD te zetten maar dan kan je 'm alleen bekijken op een PC. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2007 [url=http://www.google.nl/search?q=html2dvd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a]Er schijnen wel dingetjes voor te bestaan [/url] Maar of het alleen naar om het converteren van menuutjes gaat of om meer dan dat weet ik niet. Ik ben er verder niet ingedoken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2007 [quote:f0b0ab9c4b="Gooly"][url=http://www.google.nl/search?q=html2dvd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a]Er schijnen wel dingetjes voor te bestaan [/url] Maar of het alleen naar om het converteren van menuutjes gaat of om meer dan dat weet ik niet. Ik ben er verder niet ingedoken.[/quote:f0b0ab9c4b] Gaan we eens bekijken. Bedankt! Ik gebruik WinHTTtrack en daar zit een ingebouwde browser in. Zou ik die browser via mijn standalone DVD-speler kunnen laten werken bij het opstarten van de DVD? (denk eerlijk gezegd, dat het antwoord "neen" zal zijn :D ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2007 Dat programma html2dvd gedownload en ge-installeerd. Ik krijg het echter niet voor elkaar. Is er iemand, die het wél werkend heeft gekregen (want ik zal wel iets fouts doen) ?? Bedankt voor elke reaktie! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen