Ga naar inhoud

Flash probleem op site planet met vista 64 en internet explo

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, wanneer ik de site www.planet.nl open krijg ik altijd te zien dat ik niet de juiste shockwave flash speler heb. Wilde op hun voetbalsite kijken maar daar zie ik ook "je hebt niet de juiste flash speler". Vervolgens ga ik naar de adobe site en installeer zowel Adobe Flash als Shockwave flash en zie ook dat alles goed geinstalleerd is. Ook op hun test site wordt alles succesvol weergegeven. http://www.adobe.com/shockwave/welcome/ Maar ga ik dan weer naar de planet site krijg ik te zien dan ik niet de juiste flash gebruik :? Ik heb vista 64 en internet explorer met laatste updates.
Link naar reactie
En heb je ook al via de zoekfunctie in dit forum gezocht. Dit probleem is al vele malen aan de orde geweest. De meest bruikbare tip is: - eerst de huidige versie van de flash player verwijderen, daar is dacht ik ook een tooltje voor van Adobe. - computer uitschakelen en weer opnieuw starten. - en dan de laatste versie installeren. Maar misschien zijn er nog meer oplossingen, maar lees eerst maar hoe anderen het hebben opgelost. Succes.
Link naar reactie
heb werkelijk alles al geprobeerd: * opnieuw geinstalleerd * verwijderd met die tool van adobe * weer geinstalleerd firefox werkt wel goed nu maar met internet explorer blijft het probleem daar. Gek genoeg als ik de site van planet open, links mist een stuk dat zegt je hebt macromedia flash plugin 6 of hoger nodig, in het midden een stuk dat zegt je hebt macromedia flash plugin 8 of hoger nodig en aan de rechterkant is een flash 9 animatie die wel weergegeven wordt :roll:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
sorry voor het schopje omhoog, maar inmiddels 3 weken verder en kan nog steeds geen voetbal kijken en zou het graag opgelost zien. Niemand met hetzelfde probleem op vista 64 op de site van planet? Ik zie dus bovenin het midden een stuk ontbreken dat zegt, je hebt niet de juiste flash. Dan ga ik naar de site www.planet.nl/voetbal en dan krijg ik hetzelfde verhaal. Alle andere sites tiscali, computertotaal, vi en zo kan ik nog uren doorgaan werken wel gewoon goed. Dit probleem is dus alleen met internet explorer (jammer genoeg heb je die juist nodig om het live voetbal te kunnen bekijken) op de site van planet. Planet gevraagd maar die kunnen mij ook niet verder helpen. Hopelijk heeft iemand de oplossing :? EDIT heb ook de onderwerp regel van deze post even aangepast. Denk dat hij zo beter het probleem weergeeft.
Link naar reactie
[quote:7f2164db08="rev"]Niemand met hetzelfde probleem op vista 64 op de site van planet? [/quote:7f2164db08] Dat Flash & shockwave zou inderdaad wel eens aan die 64 bit versie van Vista kunnen liggen. Bij mij worden in de 32 bit versie van Vista Premium die sites gewoon getoond. Ik heb ook wel de 64 bit versie van Vista Ultimate voor mijn onderschrift PC. Die is op dit moment echter niet geïnstalleerd. Wel de 32 bit versie. Je zou om mee te beginnen deze site kunnen checken over onderwerp "Flash & shockwave installation on 64 bit Solved" http://forums.techarena.in/showthread.php?t=756542 Maar ik weet echter niet of deze oplossing aanbevolen is. Wacht eventueel reacties van anderen af. Ik heb dit zelf niet getest. Op de site van Adobe staat http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=6b3af6c9&sliceId=2 Hmm, de info waarmee google mee aankomt kan wel wat oud zijn. (Last Update:11-14-2006)
Link naar reactie
bedankt jolo, heb het geprobeerd (dat met die map kopieren had ik al gedaan maar baat het niet dan schaadt het niet ... dus nog is alles precies gevolgd) en wat meer gelezen op internet en lijkt momenteel gewoon nog geen goede flash ondersteuning voor 64 bits te zijn. Mijn laptop heeft vista 32 en die net geprobeerd en daar werkt het wel. Dus voorlopig daar maar even op kijken. @ hans: heb het zowel met de installer voor flash geprobeerd en met internet explorer maar helpt helaas niet. Bedankt in ieder geval vast voor de tips :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...