anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Delen Geplaatst: 8 december 2007 Hoi mede-forummers, Mijn vraag is hetvolgende: Mijn schoonmoeder woont in een aanleunwoning, en haar telefoonverbinding is voorzien van een alarminstallatie. Nu wil ze graag ook adsl van Het Net (9.95) en vroeg ze aan mij om het in te stellen. Je ziet het al komen: zoiets heb ik dus nog niet gedaan. Waar moet ik bij deze op letten? Hoe moet de installatie gebeuren? Zoals altijd reken ik op jullie bevindingen en kijk graag uit naar reacties. Alvast dank en een groet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 da´s echt niet zo moeilijk hoor, als die alarmverbinding niet meer in houdt dan een apparaatje wat zelf via de analoge lijn gaat bellen. zeker weten: bel dan even met de alarmdienst. adsl aanleggen en installeren: met zo´n pakket en anderhalve linkerhand moet dat kunnen lukken als je de instructies nauwgezet volgt. zo´n goedkoop adslabonnement van het net: bij mijn weten zit daar geen email-adres bij... ´t is maar dat je het weet.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 Och, dat plant je gewoon bij gmail. Toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 Nou . . . Er is wel email bij. Het abonnement is alleen in het eerste jaar 9.95. Daarna dus 19.95. Aangezien ik zelf kabelinternet bij @home heb, weet ik niet of dit een redelijke prijs is voor een oude persoon die (neem ik aan) zo af en toe zal willen internetten. Maar ik zal inderdaad maandag bellen met de woningstichting om te vragen hoe het zit met de alarminstallatie. Dank en een groet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen