anoniem Geplaatst: 7 december 2007 Delen Geplaatst: 7 december 2007 als ik een site wil open krijg ik v deck 403 forbidden ik heb die site altijd kunnen zien sinds kort deze fout bij andere mensen pakt hij zo wie help mij matakel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2007 dag matakel, welkom op het forum! als je een 403 boodschap krijgt is er met je verbinding niets mis: die boodschap wordt gegenereerd door de site die jij wilt bezoeken. maar: die site wil jou niet als bezoeker toelaten..... en wat daarvan de reden ligt in de geheimen tussen jou (althans jouw ip-adres) en die site.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 hoi bedankt wat moet ik nou doen dan ik zit bij planet.nl matakel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 Test het anders even als je de planet proxy even "tussen zet" proxy.planet.nl op poort 8080 extra, internet opties, lan instellingen, .. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 hoi ook bedankt werk nog steeds niet wat moet ik nou matakel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 dat je bij planet zit, doet denk ik niet zo erg ter zake, want andere sites kun je kennelijk wél op komen. het zal gaan om de site die jou geen toegang geeft: zoals gezegd zul je bij jezelf moeten nagaan wat er tussen jou(w ipadres) en die site in het verleden is voorgevallen, om redenen te vinden waarom je wordt geweigerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 ik zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb het is een gewone vakantie site sosua-nieuws.nl over de d.r groet matakel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 misschien was het dan zomaar een hik, want ik kom niet op een site met die naam of www.sosuanieuws.nl. ik vermoed dat ze hem leeggehaald hebben, een 403 erop gezet, en nu bestaat die niet meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 Misschien was het deze: http://www.sosuanieuws.com/ wimb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2007 ja sorry het was http://www.sosuanieuws.com/ deze site ik krijg nog steeds 403 forbidden matakel :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen