anoniem Geplaatst: 6 december 2007 Delen Geplaatst: 6 december 2007 Wanneer ik bv (via een link op een website) een mpg filmpje wil afspelen in mediaplayer (wat voorheen wel gebeurde) krijg ik nu de melding te zien dat de pagina niet kon worden geopend. Het gaat wel wanneer ik de optie doe "doel opslaan als" en dan vervolgens openen dan wordt wel mediaplayer gestart. Normaal gesproken werd mediaplayer gestart en dan de film gedownload en vervolgens geopend. Ik heb de afgelopen weken geen aparte software oid. geinstalleerd alleen de aangeboden updates die werden gedownload via windows update. Hier draait Windows Vista Home premium met de daarbij horende explorer. Voldoende schijfruimte en 2 Gb geheugen Heeft iemand suggesties? Gr Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2007 dat probleem heb ik ook is gehad. Ik heb dat als volgt opgelost: zoek een mpg filmpje op je schijf Rechtsklik erop Eigenschappen Dan zie je bovenin ergens "openen met" dan kies je voor "standaard programma selecteren" blader op je harde schijf naar wmplayer.exe (tenzij media player er al tussenstaat vermeld dan direct die kiezen) die vind je waarschijnlijk hier c:\program file's\windows media player\wmplayer.exe anders even zoeken op je schijf waar die staat die dan dus kiezen en dan werkt het weer vergeet overigens niet om bij dat instel scherm onderaan het vinkje aan te zetten "dit bestandstype altijd met dit programma openen"! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen