anoniem Geplaatst: 1 december 2007 Delen Geplaatst: 1 december 2007 Hallo, Ik heb even een vraagje, ik heb laatst een heel leuk feest gehad, maar nu wil ik graag alle fotos in een keer op slaan van de foto pagina. Ik heb het al met HTTrack geprobeerd, maar dan slaat ie zeg maar alleen de thumbnails op :? Of doe ik dan iet verkeerd? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Maikel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2007 Als alle foto's op een pagina staan, kun je de pagina in zijn geheel opslaan. Dan staan de foto's daar gewoon bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2007 [quote:f737901d55="gerben"]Als alle foto's op een pagina staan, kun je de pagina in zijn geheel opslaan. Dan staan de foto's daar gewoon bij.[/quote:f737901d55] Ok danku, dat had ik ookal geprobeert, maar als ik hem dan weer open, met de netwerk kabel eruit, zie ik alleen die thumbnails, en als ik dan op een foto druk dan zegt ie van deze pagina kan niet worden weergegeven. Ook als ik er voor had gekozen voor die subpaginas(of hoe heet het). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen