Ga naar inhoud

Draadloos netwerk - Help aub!

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb al een tijdje draadloos netwerk en het ging altijd goed. Maar laatst zie ik steeds bij beschikbare draadloze netwerken een ander draadloze netwerk staan samen met die van mij. Maar nu maakt mijn pc iedere keer verbinding met dat netwerk maar dat wil ik helemaal niet. Nu had ik dat dus opgelost. Maar nu kan hij mij eigen draadloze netwerk niet meer vinden. Elke keer staat hij bij beschikbare draadloze netwerken maar als ik hem dan aanklik staat dit er: Het netwerk bevind zich mogelijk buiten u bereik, vernieuw en probeer het nog eens. Dan vernieuw ik dus en doe ik het weer maar iedere keer komt dat bericht. Ik heb alles al geprobeerd maar het wil echt niet lukken. (Ik post nu op dat onbeveiligde netwerk waar die soms ook op gaat, maar die is heel sloom) Alsjeblieft kan iemand me helpen. Alvast vriendelijk bedankt, Jerry
Link naar reactie
het lijkt er een beetje op dat jouw netwerk (bijvoorbeeld) linksys heet, en dat van je buurman(nen) ook.... werd al eens te hulp geroepen voor een soortgelijk probleem, en zo zat dat dus... maak met een draad verbinding met je eigen router, geef het draadloze gedeelte een onderscheidende naam en voor een beveiligingssleutel in. zet tenslotte het draadloze gedeelte op no broadcasting (zoiets heet dat) haal de draad eraf, en ga nu naar je draadloze apparaat, en geef in (links onderste menukeuze in schermpje draadloze netwerken) en stel een nieuwe verbinding in met die onderscheidende naam en voer de sleutel nauwgezet in. zodra je verbinding hebt schakel je in datzelfde venster alle andere netwerken uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...