anoniem Geplaatst: 29 november 2007 Delen Geplaatst: 29 november 2007 Hallo, Ik heb nu Orange ADSL met telefoon. Mijn telefoonnummer is overgenomen door Orange van de KPN. Nu wil ik overstappen naar Alice omdat die hetzelfde bied maar dan voor minder. Mijn vraag: Kan ik mijn nummer behouden als ik overstap omdat nu het nummer in handen is van Orange? Waarschijnlijk heeft iemand het hier al eens meegemaakt het overstappen met een telefoonnummer die niet meer van de KPN is. BVD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2007 Zij moeten het telefoonnummer overdragen, als jij daar opdracht toe geeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2007 In dat geval stap ik over 8) Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2007 Ik geloof niet dat het zo simpel is. Als het goed is heb je van orange en van de kpn een stapel papieren gekregen, waar het een en ander in staat. Kijk ze even na voordat je gaat switchen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 Grootste probleem is dat je waarschijnlijk een paar weken zonder internet zit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen