Ga naar inhoud

webpagina niet bereikbaar

anoniem

Aanbevolen berichten

Het gaat toch niet om faxen! Als je bij Asus iets wil weten over je moeder bord moet je naar hun website gaan en dan krijg je bij de mogelijkheid om contact te maken een invulformulier. Daarop moet je dan alles invullen wat je over je moederbord weet, enz. Zodra ik dan halverwege het formulier ben, krijg ik de foutmelding en dan kan ik niet meer verder. Dus ik bereik nooit het deel waarop ik mijn klacht kan invullen. Uiteindelijk heb ik nu via een oude e-mailwisseling mijn klacht weer kunnen deponeren. Maar het blijft vreemd dat het niet lukt. Gerda
Link naar reactie
Mijn antwoord is wat lang uitgebleven. Omdat mijn moederbord niet in orde is, kon ik niets meer. Nu heb ik mijn notebook, maar met het notebook heb ik precies hetzelfde probleem (IE vs 6.0.28) en op de allernieuwste notebooks met Windows XP en Windos Vista krijg ik precies dezelfde melding. Ik denk nu dus dat het aan de site van Asus ligt. Ik heb nu een oude mail van Asus genomen en daarop gereageerd. Dat gaat ook. Maar Asus werkt niet snel. Je krijgt steeds dezelfde antwoorden als: Ga terug naar uw leverancier. Alsof je dat niet als eerste doet. Of: wij geven altijd het advies om de bios te updaten. Dit soort antwoorden krijg je rustig twee of drie keer. Totdat je nog eens duidelijk maakt wat precies je probleem is. Maar het duurt dagen. Maar voorlopig is mijn probleem opgelost. Misschien moet ik op zoek naar een nieuw moederbord. Toch bedankt. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...