anoniem Geplaatst: 28 november 2007 Delen Geplaatst: 28 november 2007 Ik probeer Asus te bereiken, maar steeds als ik verder wil gaan met invullen, krijg ik een melding van java script error en dan kan ik niet verder op de webpagina. Kan ik daar nog iets aan doen? Ik werk met W2k. Bedankt. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2007 Heb je wel het juiste faxnummer gekozen ?? :? Dit is echt een vraag waarbij duidelijkheid troef is :? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2007 Het gaat toch niet om faxen! Als je bij Asus iets wil weten over je moeder bord moet je naar hun website gaan en dan krijg je bij de mogelijkheid om contact te maken een invulformulier. Daarop moet je dan alles invullen wat je over je moederbord weet, enz. Zodra ik dan halverwege het formulier ben, krijg ik de foutmelding en dan kan ik niet meer verder. Dus ik bereik nooit het deel waarop ik mijn klacht kan invullen. Uiteindelijk heb ik nu via een oude e-mailwisseling mijn klacht weer kunnen deponeren. Maar het blijft vreemd dat het niet lukt. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2007 W2K , maar welke internet browser? (versienummer?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2007 Mijn antwoord is wat lang uitgebleven. Omdat mijn moederbord niet in orde is, kon ik niets meer. Nu heb ik mijn notebook, maar met het notebook heb ik precies hetzelfde probleem (IE vs 6.0.28) en op de allernieuwste notebooks met Windows XP en Windos Vista krijg ik precies dezelfde melding. Ik denk nu dus dat het aan de site van Asus ligt. Ik heb nu een oude mail van Asus genomen en daarop gereageerd. Dat gaat ook. Maar Asus werkt niet snel. Je krijgt steeds dezelfde antwoorden als: Ga terug naar uw leverancier. Alsof je dat niet als eerste doet. Of: wij geven altijd het advies om de bios te updaten. Dit soort antwoorden krijg je rustig twee of drie keer. Totdat je nog eens duidelijk maakt wat precies je probleem is. Maar het duurt dagen. Maar voorlopig is mijn probleem opgelost. Misschien moet ik op zoek naar een nieuw moederbord. Toch bedankt. Gerda Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen