anoniem Geplaatst: 28 november 2007 Delen Geplaatst: 28 november 2007 Bestaat in outlook express de mogenlijkheid om als ik mijn mail met de ene computer bekijk de berichten op de server te laten staan zodat ik ze later met een andere computer kan ophalen en dus alle berichten bij elkaar heb i.p.v. verspreid over verschillende exemplaren? B.vb. dank voor het meedenken. Groeten Piet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2007 Dat kan zie hier een pagina waar getoond wordt hoe dat werkt: http://ludit.kuleuven.be/software/netwerk/email/popmessages.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2007 Hoi Ouwe Rot, Bedankt dat is precies wat ik zocht, ik kon het alleen niet vinden. Groeten Piet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Bij bepaalde providers kun je tevens gebruik maken van webmail naast het gebruik van een emailprogramma op je pc. Je kunt daarbij via één van beide pc's misschien alleen die webmail gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen