anoniem Geplaatst: 26 november 2007 Delen Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb net een nieuwe laptop en merk dat op veel pagina's in internet explorer afbeeldingen niet worden weergegeven, alleen het bekende lege vlak met een rood kruis. (zie afbeelding) Bij geavanceerde internetopties staat afbeeldingen weergeven aan en de beveiliging staat op standaardniveau. Kan iemand me vertellen hoe ik de afbeeldingen gewoon laat weergeven? [URL=http://img116.imageshack.us/my.php?image=clip1nt3.jpg][img:7af1a8a444]http://img116.imageshack.us/img116/8569/clip1nt3.th.jpg[/img:7af1a8a444][/URL] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2007 je vertelt er niet bij wat voor besturingssysteem je op de laptop hebt. in win98 met ie6 is dat verschijnsel normaal met .png bestanden. in andere besturingssystemen: maak de tijdelijke internetbestandenmappen eens helemaal leeg (internetopties - tabblad algemeen - tijdelijke bestanden verwijderen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2007 Mijn OS is Vista Home Premium en gebruik internet explorer 7. Geschiedenis was al leeg, maakt ook geen verschil. Het klopt volgens mij wel dat het alleen .png betreft, maar aangezien dit veel wordt gebruikt op internet is het wel erg storend dat het niet wordt weergegeven.. Nog andere ideeën? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2007 mijn suggestie betrof niet de geschiedenis, maar de tijdelijke internetbestanden... misschien bedoel wel hetzelfde, maar het zijn twee echt verschillende categorieën.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2007 My bad, ik bedoelde ook de tijdelijke internetbestanden, heb alles verwijderd, maar haalde dus niets uit.. Cache geleegd, internet zonder invoegtoepassingen gedraaid, in probleemoplosser van microsoft gezocht, nog steeds geen .png afbeeldingen in beeld... Wie heeft er een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2008 Update: Door UAC in Windows Vista uit te schakelen wordt het probleem opgelost, echter dit is natuurlijk geen chique oplossing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen