anoniem Geplaatst: 25 november 2007 Delen Geplaatst: 25 november 2007 Kan iemand mij even wegwijs maken svp? Onder netwerkverbindingen staan 3 opties: 1) Internetverbinding-gateway met als uitleg; "[i:237e7141eb]met deze verbinding krijgt u via een gedeelde verbinding van een andere computer toegang tot het internet:[/i:237e7141eb] De overige 2 zijn: 1394-verbinding en Lan-verbinding, deze begrijp ik. De eerste vind ik een beetje griezelig, wat wordt hiermee precies bedoeld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 De gateway wordt automatisch door windows aangemaakt zodra deze "ziet" dat je met een router bent verbonden die UpnP (universal Plug And Play) ondersteund. Dit zorgt er dan weer voor dat de router dynamisch TCP en UDP poorten open zet als een applicatie vanuit jouw LAN daarom verzoekt. Is dus een "normaal" dingetje :-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 Bedankt, gerustgesteld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen