anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Delen Geplaatst: 21 november 2007 Hallo allemaal ik heb een probleempje want ik speel runescape op internet maar mn ouders vonden het niet leuk meer dat ik het deed dus ze hebben het geblokkeerd in de router en ik weet de code daarvoor niet en toch zou ik het gewoon weer blijven spelen ik heb het al via een aantal proxys geprobeerd maar als ze bij world laden komen kunnen ze java niet laden op 1 of andere vage reden. ik heb het ook met hide my ip 2007 etc geprobeerd daarmee deed het het wel maar daarvan was de trial verlopen en ik kan hem niet kkopen omdat ik geen credit card etc heb weten jullie een andere iets wat ik kan proberen??? alvast bedankt groeten, watersnip0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Download die hideip... Torrent,Limeware,Bearshare,... Of Vind een serial als het programma teminste met een activering's code werkt. Heb je Swiftswitch al geprobeerd? Een programma om rechtstreeks runescape te spelen.(Dus je hoeft niet eerst naar een site te gaan) Good luck! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 ik heb hide ip geprobeerd alleen die is maar voor en paar dagen goed en dan moet je betaleen maar ik heb geen credit card ofzo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 er zijn toch ook ng andere programma's om je ip te hiden... En btw wrm mag je geen rs meer spelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Als je ouders Runescape geblokkeerd hebben, zullen ze daar vast wel een reden voor hebben. De beste methode om het weer te kunnen spelen, zal zijn om eens met je ouders te gaan praten. Aan alle andere methodes, die hier geopperd worden, kan hier geen medewerking worden verleend. Punt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen