Ga naar inhoud

Ping ingame.

anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Het zit zo als ik samen met een vriend online game heeft hij een ping van +- 24-30 en ik een ping van +-60. Nochtans hebben wij dezelfde internet verbinding (Telenet expressnet 10mbps).We zitten allebij in dezelfde server. Ik heb internet via kabel en hij via dLAN. We wonen ong. 1KM van alkaar af. Alvast bedankt om mij een woordje uitleg te kunnen geven over deze situatie.
Link naar reactie
Je ping wordt beïnvloed door heel veel factoren. De kwaliteit van de koperkabel die in/naar je huis loopt, de bekabeling ín je huis. De afstand tot de verdeelcentrale, het onderhoud van die centrale en nog veel meer. Dlan is geen internetvorm, maar een manier om het signaal binnenshuis te transporteren via het lichtnet. Kan het toevallig zijn dat de pc van je vriend sneller is? Of heb je toevallig download of andere programma's aanstaan? Kijk hier eens naar, en je zult zien dat het waarschijnlijk onmogelijk wordt om je ping te verbeteren. En een ping van ongeveer 60 is niet héél slecht hoor. Alles onder de 80 kun je als speelbaar beschouwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...