anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Hey, Graag had ik geweten of dLAN werkt met een verlengkabel. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 dat werkt gewoon.. zowel aan de stroom kant als aan de utp kant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 okj En als ik dan een router koop mag dat dan een goedkoop dingetje zijn het hoeft maar te dienen voor 2pc's dus 5ports is genoeg? 10/100mbps Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Het aantal poorten op een router zegt niets over de kwaliteit van het ding ! Bespaar jezelf de ellende van vastlopende (goedkope) routers en geef iets meer uit voor een degelijk apparaat. Linksys is goed, Sweex = niks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Heb zelf hier sitecom WL-140 staan, is goedkoop, maar werkt wel goed. Tot heden geen klachten over de producten van sitecom. Enige nadeel is dat ze niet zo veel updates uitbrengen en je niet echt super veel kan instellen. Maar voor een simpel huis tuin en keuken netwerk prima spul. Netgear is ook wel een goed merk geloof ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 okj,bedankt Voor hoeveel heb ik dan ongeveer een goede router? Hij moet enkel alleen dienen om 2computer met internet aan te sluiten. 1 via de kabel en 1 via dLAN. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 heb je voor 20eu een ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 ik heb namelijke een router gzn in een winkel en die was 20eu maar nou weet ik het merk nou wel niet meer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen