anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Delen Geplaatst: 14 november 2007 hallo, is het waar dat je met voip buster gratis kunt bellen naar europese landen? Wat ik lees is dat je via pc moet bellen,is er ook een mogelijkheid om via gewoon telefoon te bellen en gebeld te worden mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Het lijkt van wel ... maar volgens mij krijg je reclame door het gesprek heen en is de tijdsduur beperkt. Wil je dat niet, dan credits kopen http://www.voipbuster.com/nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 als jouw router-modem een sip ingang heeft (standaard bij veel router-modems) kun je de gegevens invullen die je krijgt van voipbuster en bellen maar. Of koop een zgn ATA kastje voor 50-8o euro, die je op je router aansluit. daar sluit je je normale DECT telefoon op aan en gaan.... Voor 11.70 euro heb je 120 vrije bel dagen (300 min per week). Das echt goedkoop... kijk ook maar eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1188696 en bj tros radar forum (zoek zelf op) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 hoi, ik heb een netgear router en hoe kan ik dat zien dat mijn router een sip ondersteunt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Dan moet er een RJ11 aansluiting (telefoon plugje) in/op zitten (zijn kleiner dan een RJ45 (netwerkkabel) plug Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 en... handleiding..... kortom doe zelf ook wat..... 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 ik heb gelezen dat als je telfort neemt dat die moden voip steunt dan hoef ik toch inprincipe geen adapter te kopen of zie ik dat verkeerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2008 Kijk ook eens op www.skype.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen