Ga naar inhoud

internet doet vreemd

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij het openen van een website 2 soorten meldingen: 1. Een website kan niet worden geopend door Internet Explorer 2. Een ActiveX-besturingselement op deze pagina is niet veilig. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Daardoor wordt deze pagina mogelijk niet weergegeven zoals bedoeld. Deze laatste melding betekent toch dat mijn beveiligingsniveau goed is? Ik krijg bijvoorbeeld bij www.arkefly.nl alleen maar een oranje scherm. Dan kan het zijn dat er iets met mijn computer is, maar het kan natuurlijk ook aan Arkefly liggen. Bij de routeplanner van de anwb krijg ik wel een route maar geen kaart. Dat vind ik ook een beetje vreemd. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie
Ik heb alle beveiligingsinstellingen geprobeerd, maar het helpt niet. Ik krijg dan bijvoorbeeld bij Arkefly plotseling de hele website, maar dan verdwijnt hij helemaal en de balk bovenaan gaat met mijn pijl mee naar beneden en naar boven. Voor de rest is de pagina wit. En met een ander niveau blijft de pagina oranje. Voor alle zekerheid: ik werk nog met Windows 2000 prof. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...