anoniem Geplaatst: 13 november 2007 Delen Geplaatst: 13 november 2007 Ik krijg bij het openen van een website 2 soorten meldingen: 1. Een website kan niet worden geopend door Internet Explorer 2. Een ActiveX-besturingselement op deze pagina is niet veilig. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Daardoor wordt deze pagina mogelijk niet weergegeven zoals bedoeld. Deze laatste melding betekent toch dat mijn beveiligingsniveau goed is? Ik krijg bijvoorbeeld bij www.arkefly.nl alleen maar een oranje scherm. Dan kan het zijn dat er iets met mijn computer is, maar het kan natuurlijk ook aan Arkefly liggen. Bij de routeplanner van de anwb krijg ik wel een route maar geen kaart. Dat vind ik ook een beetje vreemd. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Vast bedankt. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Probeer even in IE, extra, beveiliging, standaard niveau=> toepassen OK Browser afsluiten en weer openen en weer arkefly proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb alle beveiligingsinstellingen geprobeerd, maar het helpt niet. Ik krijg dan bijvoorbeeld bij Arkefly plotseling de hele website, maar dan verdwijnt hij helemaal en de balk bovenaan gaat met mijn pijl mee naar beneden en naar boven. Voor de rest is de pagina wit. En met een ander niveau blijft de pagina oranje. Voor alle zekerheid: ik werk nog met Windows 2000 prof. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 IE 6 wel bijgwerkt? of IE 7 als je die draait. Laatste flash player er op ? www.adobe.com Voor activeX kijk even naar uitgeschakelde items extra, invoegtoepassingen beheren, kijk bij "weergeven" en kies ... die worden gebruikt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb versie 5.0 en nog wat. Kan ik een andere versie downloaden? www.adobe.com kan ik niet bereiken. Het scherm blijft wit. Wat de activex betreft: ik weet niet waar ik kan vinden wat ik aan of uit moet zetten. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb IE versie 6 sp 1 gedownload. Volgens de informatie kan ik die versie met windows 2000 gebruiken. Maar ik heb hem nog niet geïnstalleerd voordat ik iets van iemand van jullie heb gehoord. Daar wacht ik dus nog maar even op. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ja 6.1 kun je rustig installeren. Daarna nog even windows update draaien endaarna die flash player bij adobe.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen