anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Delen Geplaatst: 12 november 2007 Ik heb IE7 geïnstalleerd met als taal Nederlands. Het lijkt er echter op dat IE7 op de achtergrond Engels als taal aanhoudt. Als ik Google via de Google searchbar, dan word ik doorgelinkt naar de Engelse Google resultaten. In de opties staat NL als taal ingesteld, bij Google staat Engels als taal, als ik dit wijzig, dan verandert Google dat weer direct in Engels. Wie kent dit probleem en vooral de oplossing? Bedankt, Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Het klopt dat IE7 de Engelstalige Google als zoekmachine gebruikt. Maar je kunt zelf de Nederlandse versie toevoegen en als standaard instellen. Rechtsboven naast het vergrootglas op pijltje naar beneden klikken. Dan kiezen voor meer zoekmachines zoeken. Bij create your own vul je bij url het volgende in: http://www.google.nl/TEST en daaronder bv Google NL en dan klik je op install. Je kan dan ook gelijk aangeven dat dit je standaardzoekmachine moet zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Ik heb de stappen in je antoord doorlopen, de installatie is geslaagd. Bedankt hiervoor. Maar als ik in het zoekscherm nu een zoekopdracht intyp, dan krijg ik de melding: "The requested URL /... was not found on this server." Zijn er verder nog dingendie ik moet doen? Groet, Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Au zeggen we dan. Ik heb de vraag op het forum van MS neergelegd, Zodra ik de oplossing heb hoor je van mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Probeer hetzelfde wat PC1 aangaf met de volgende URL als 'Search result page": http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TEST&meta= Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 Bedankt, het werkt. Is IE7 eigenlijk een Engelse versie op de achtergrond? Ik heb IE7Pro geïnstalleerd, en alle Nederlandse woorden worden onderstreept door de spellingcontrole, de Engelse niet. Bij preferences staat Nederlands aangegeven. Groet, Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 Citomaster was eerder wakker dan ik :) Ik had de verkeerde link gekopieerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen