Ga naar inhoud

uitzending gemist

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met Vista Home Premium. Helaas krijg ik geen beeld als ik iets op uitzending gemist wil bekijken. Ook via Windows Media Center lukt dit niet. Krijg alleen een zwart veld, that's it! Kan iemand mij hier asjeblieft bij helpen? Ik heb al geprobeerd via de help-pagina's van uitzendinggemist iets te vinden, mar daar zijn ze nog niet toe aan Vista geloof ik... Zou fijn zijn als iemand wist wat ik moest doen... Liefs Mookie
Link naar reactie
Hoi, kijk eens of in de opties van je brouwser ( extra/internet opties/geavanceerd) scroll dan eens naar beneden naar mulitimedia, daar staat bij mij alles aangevinkt behalve de laatste. Ook heb ik java geinst. ( site http://www.java.com/nl/ ) en de flashplayers ( site http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/ en download daar eens de flash en de shockwave player eens en probeer het dan nog eens. P.S. wel even opletten bij de players instaleren, evt. vinkje weg halen voor de google balk. Het moet lukken, want ik heb ook vista en heb net gekeken op uitzending gemist, en bij mij werkt het succes.
Link naar reactie
Tnx! Alleen bleek dit het allemaal niet te zijn. Het was mijn grandiose Norton Firewall... Als ik de firewall uitzet, gaat het helemaal goed. Maar ja, om nou de hele tijd onbeschermd te zijn als ik iets wil kijken lijkt mij ook neit ideaal... Weet alleen niet welke instelling van de firewall verkeerd staat. Heb zelf al van alles geprobeerd, helaas zonder resultaat. In ieder geval bedankt voor je reactie!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...