anoniem Geplaatst: 9 november 2007 Delen Geplaatst: 9 november 2007 Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met Vista Home Premium. Helaas krijg ik geen beeld als ik iets op uitzending gemist wil bekijken. Ook via Windows Media Center lukt dit niet. Krijg alleen een zwart veld, that's it! Kan iemand mij hier asjeblieft bij helpen? Ik heb al geprobeerd via de help-pagina's van uitzendinggemist iets te vinden, mar daar zijn ze nog niet toe aan Vista geloof ik... Zou fijn zijn als iemand wist wat ik moest doen... Liefs Mookie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Hoi, kijk eens of in de opties van je brouwser ( extra/internet opties/geavanceerd) scroll dan eens naar beneden naar mulitimedia, daar staat bij mij alles aangevinkt behalve de laatste. Ook heb ik java geinst. ( site http://www.java.com/nl/ ) en de flashplayers ( site http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/ en download daar eens de flash en de shockwave player eens en probeer het dan nog eens. P.S. wel even opletten bij de players instaleren, evt. vinkje weg halen voor de google balk. Het moet lukken, want ik heb ook vista en heb net gekeken op uitzending gemist, en bij mij werkt het succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 Tnx! Alleen bleek dit het allemaal niet te zijn. Het was mijn grandiose Norton Firewall... Als ik de firewall uitzet, gaat het helemaal goed. Maar ja, om nou de hele tijd onbeschermd te zijn als ik iets wil kijken lijkt mij ook neit ideaal... Weet alleen niet welke instelling van de firewall verkeerd staat. Heb zelf al van alles geprobeerd, helaas zonder resultaat. In ieder geval bedankt voor je reactie!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 Ik had dat ook! maar moet je is kijken bij uitzending gemist en dan kan je volgens mij in zo'n schermpje op help klikken. en dan vraag en antw. of gewoon je vraag per mail sturen! ik kreeg een heel uitgebreid antwoord terug! en ze helpen echt goed! heel uitgebreid! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen