Ga naar inhoud

LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een probleempje. Ik heb een laptop, en een @home internetverbinding (kabel, niet draadloos). Ik heb onlangs nog een nieuwe internetkabel gekocht om de router aan te sluiten aan mijn laptop. Drie dagen heeft mijn internet het goed gedaan, maar nu: "LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten" Hij probeert de hele tijd verbinding te maken (netwerkadres verkrijgen), maar heel de tijd komt het ballonetje met bovenstaand bericht weer op. Best. systeem: Windows XP Netwerkkaart: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC Instellingen: automatisch IP-adres instellen + automatisch DNS-serveradres toe laten wijzen. Wat kan het probleem zijn, en hoe los ik het op? Dank jullie wel, Frank
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:c5d10cdbba="meneerfrank"]"LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten" [/quote:c5d10cdbba] Wanneer je deze melding krijgt, brand het lampje van die Realtek RTL8139/810x dan nog wel? Check verder op deze site over [url=http://www.computerhope.com/issues/ch000445.htm]Basic network troubleshooting.[/url] En zijn de lampjes status van je @home internetverbinding kabel modem/router nog wel in orde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...