anoniem Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 Beste mensen, Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een probleempje. Ik heb een laptop, en een @home internetverbinding (kabel, niet draadloos). Ik heb onlangs nog een nieuwe internetkabel gekocht om de router aan te sluiten aan mijn laptop. Drie dagen heeft mijn internet het goed gedaan, maar nu: "LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten" Hij probeert de hele tijd verbinding te maken (netwerkadres verkrijgen), maar heel de tijd komt het ballonetje met bovenstaand bericht weer op. Best. systeem: Windows XP Netwerkkaart: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC Instellingen: automatisch IP-adres instellen + automatisch DNS-serveradres toe laten wijzen. Wat kan het probleem zijn, en hoe los ik het op? Dank jullie wel, Frank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Als het eerst wel heeft gewerkt en nu niet, hou ik het op een defecte netwerkaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 [quote:13dee1f77f="peterkramer"]Als het eerst wel heeft gewerkt en nu niet, hou ik het op een defecte netwerkaart.[/quote:13dee1f77f] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 [quote:c5d10cdbba="meneerfrank"]"LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten" [/quote:c5d10cdbba] Wanneer je deze melding krijgt, brand het lampje van die Realtek RTL8139/810x dan nog wel? Check verder op deze site over [url=http://www.computerhope.com/issues/ch000445.htm]Basic network troubleshooting.[/url] En zijn de lampjes status van je @home internetverbinding kabel modem/router nog wel in orde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen