anoniem Geplaatst: 4 november 2007 Delen Geplaatst: 4 november 2007 Weet iemand of je via een Ip-adres info kan verkrijgen over naam, adres etc.? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Nee, maar eventueel wel via justitie maar zo erg zal 't niet zijn verwacht ik :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 nou punt is, dat een jaar geleden mijn kleinzoon een TV-programma op de pc heeft geplaatst. Vandaag voor de eerste keer geopend en men meldde dat het illegaal was met vermelding van ip-adres. Als binnen 14 dgn niet betaald zou zijn, wordt een boete opgelegd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Een boete opgelegd? Door wie? etc. Audio en video downloaden is in Nederland sowieso niet verboden, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd: het betreft een PROGRAMMA (SLIM TV), men meldt dat het illegaal wordt gebruikt, moet eenmalig 7 euro voor betaald worden en men zou aan de hand van IP adres een boete opleggen als binnen 14 dgn niet zou worden betaald. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 Een boete kan sowieso nooit door een private partij worden 'opgelegd'. 'slim tv' kan hoogstens naar de rechter stappen om iets dergelijks voor elkaar te krijgen (eerst naar de rechter voor de persoonsgegevens bij het IP-adres... omdat zijn kunnen 'bewijzen' dat een bepaald IP-adres het programma 'gebruikt zou hebben' (jaja, logfiles van een private partij. Lekker betrouwbaar), vervolgens nogmaals naar de rechter om een schadevergoeding te eisen) - ik zie het nog niet gebeuren. Nog even los van het feit dat slim tv waarschijnlijk zelf copyrights schendt door op een dergelijke manier tv-programma's te embedden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 [quote:0a517d9792="Zlatan"]Weet iemand of je via een Ip-adres info kan verkrijgen over naam, adres etc.?[/quote:0a517d9792] Dit kan... www.who.is EDIT: Laat maar, dit is niet wat je bedoelde... :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen