anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 hallo nadat ik gisteren bezig was met het verwijderen van een virusprogje in het register,doet mijn pc heel raar. aantal internet paginas wilt die niet weergeven,zoals google map,of als ik naar een link wordt door verwezen krijg ik blanco pagina.Bij inloggen op msn om mijn post te lezen,blanco pagina. ook als ik op home site zit van telegra*f zit en ik wil buitenlands nieuws lezen,gebeurt er niks,link werkt niet, iemand raad? mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Probeer je browsercache eens te legen, je kunt daarvoor het gratis programma Ccleaner gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 hoi heb ik geprobeerd,geen resultaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 zelf rommelen in het register is altijd een linke bezigheid... geen backup van het register gemaakt...? was er geen mogelijkheid dat virus via een virusprogramma te verwijderen? heb je removal-instructies opgehaald en die nauwkeirug gevolgd? kun je een herstelpunt terugzetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 hoi, ik was bezig kaspersky te verwijderen uit het register,maar ik kan geen systeem hertsel doen,volgens mij moet ik aan een herstelinstallatie beginnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 hoi, volgens mij heb ik problemen met javascript,hoe moet ik dat oplossen?iemand enige idee?zoniet dan mag dit topic sluiten dan ga ik de boel herinstalleren gegroet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen