Ga naar inhoud

outlook / hotmail

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik sindskort Outlook 2003. Ik wilde dus mijn 2 hotmail-accounts hierin openen. Echter, slechts 1 ervan werkt. Ik heb al rond gezocht op internet, waaruit bleek dat slechts oudere gratis accounts geschikt zijn om te openen in Outlook. Met "oudere accounts" ging het om gratis accounts aangemaakt voor de komst van Hotmail Plus (?). Het verschil tussen mijn beide accounts is echter slechts 1,5 jaar. Bovendien is de jongste van 2002, wat volgens mij wel wat ouder is Hotmail Plus. Kortom, mijn vraag is: - weet iemand wat de "datumgrens" is voor gratis accounts die gebruikt kunnen worden? Het lijkt me sterk dat die precies ligt in de periode tussen het aanmaken van mijn twee accounts. Kan er een andere reden zijn dat 1 van mijn accounts het niet doet? gr. Menno NB: De foutmelding luidt: "Kan de pagina autoarchiveren niet weergeven. De pagina blijft zichtbaar, maar is niet meer beschikbaar. De server heeft als volgt geantwoord: Access to Outlook and Outlook Express now require a subscription. Please sign up at http//:join.msn.com/general/Email."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...