anoniem Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo, Onlangs heb ik 10 films via Limwire binnengehaald. Dit was verder geen probleem. Ik wilde de films afspelen met de mediaplayer maar kreeg tot mijn verbazing alleen geluid. Dacht eerst dat het aan de film lag, maar bij alle films gebeurde precies hetzelfde, wel geluid geen beeld. Waar kan dat aan liggen? Zou erg blij zijn met de hulp. Mvg. Henr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 films op internet zijn vaak gecomprimeerd met de modernste technieken. Windows Media player is niet zo modern. Download het programma "VLC media player" en je kunt de films bekijken. Soms kun je de-compressie software (codec) downloaden om de films wel te kunnen bekijken in media player maar eigenlijk is Windows Media player een draak van een programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Heb de VLC media player geinstaleerd, werkt prima. Bedankt voor je hulp. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen