anoniem Geplaatst: 20 december 2007 Delen Geplaatst: 20 december 2007 Ze maken reclame met TOT 20Mb voor 19,95€. Elke andere aanbieder zit op 59,95/69,95 voor die snelheid. In elk geval een stuk duurder dan bij hun. Ik vraag me af hoe belangrijk het woordje TOT is. Iemand ervaring mee of het ook echt zo snel is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2007 Het is adsl2+, en dat is erg afhankelijk van lijnkwaliteit en afstand. Theoretisch kan het zelfs tot 24 Mbps, maar dat wordt nooit gehaald. Boven 2km kom je hoogstens op 8Mbps. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2007 Maar je mag toch wel verwachten dat er ergens een bodem is? Ik bedoel stel je neemt 8Mb voor 20€ internet of 20Mb internet en je betaalt 50€. Dan zou het toch gek zijn als beide even snel zijn ivm met de lijnafstand/kwaliteit en je bij beide 8Mb haalt? Dus het blijft geluk hebben? Gebruiken alle providers trouwens het zelfde lijnen netwerk? Dus 20Mb kpn, 20Mb @home wordt bij beide door b.v slechte omstandigheden 8Mb of zijn de lijnen elk overal apart aangelegt? Waardoor b.v bij @home wel 29Mb haalbaar in maar bij kpn nooit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2007 Er worden helemaal geen kabels gelegd. Jij krijgt een adsl modem, en in de centrale wordt je lijn op de modem van de provider aldaar aangesloten. Als de lijn slecht is en/of de afstand te groot, dan heb je gewoon pech. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen