Ga naar inhoud

Firefox update blokkeert

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows XP Home plus Internet Explorer 7.0 en Mozilla Firefox 2007. Ik kreeg vanmiddag een popup-melding van Firefox om een soort update te laten maken. Dat heb ik geprobeerd te doen, nadat ik alle andere toepassingen en websites had gesloten op mijn computer. Ik kreeg toen een wit scherm met rechtsbovenin een draaiend symbooltje ten teken dat er werd gedownload. Maar er kwam geen tekst dat hij aan het updaten was of zoiets. Na één of twee minuten vond ik dat te lang duren en heb ik dat venster gesloten door te klikken op het kruisje rechtsboven. Sindsdien werkt Firefox niet meer. Als ik firefox start, kom ik telkens in dat witte scherm met dat draaiende symbooltje. En ik kan sinds die updatepoging geen website meer openen met Firefox. Via het helpmenu van Firefox wordt nu wel aangegeven dat ik nu versie 2008 heb. Mijn computer is niet vastgelopen. Ik heb al systeemherstel geprobeerd naar gisteren en daarna opnieuw opgestart, maar dat hielp niet. Heeft iemand misschien suggesties om te proberen? Moet ik meer geduld hebben voor de update, omdat de website van Firefox misschien overbelast was?? Of moet ik misschien Firefox helemaal verwijderen? Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...