anoniem Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 hoi ik heb een vraagje ik heb gescheiden ouders en heb bij allebij draadloos heb nog een gewoone vaste pc maar heb wel 2 verschillende netwerken/routers bij de eene sitecom en de andere linksys ik zoek een goede adapter die in mijn pc kan en alle 2 kan bereiken en moet ook niet als te duur zijn welke moet ik hebben ?? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Dan zou ik voor 1 met een losse antenne gaan. Reden: heb op de laptop nu ontvanger nr.3, de eerste 2 waren kaarten die erin gingen, op 3 meter afstand van de router zo'n 40 á 50% ontvangst. Heb nu een draadloose USB ontvanger van Digiconnect, ontvangst is ruim verdubbeld, zit meestal bijna op 100%, kan ook meerdere buren nu ontvangen. !!! heb ook de draadloose van Linksys gehad, deze werkte wel, maar veranderde automatisch mijn instellingen en opstart methode van XP. Zover ik het tot nu toe heb gelezen word daar nog aangewerkt!!! Ohja, kosten Digiconnect: €15,- lokaale winkel (zit een USB stick in met verlengkabel en software) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 oke maar die doet het ook op verschillende netwerken ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Als je de inlog codes weet dan kan dat, mits de 2 routers uiteraard niet te ver bij elkaar vandaan zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 ik woon in 2 verschillende huisen daarom . maar kan geen digiconnect vinden bij onze locale shop waar zijn die dan te koop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Hoeft ook niet alleen maar Digiconnect te zijn, mag ook een ander merk. Wat is de afstand tussen die 2 huizen?? Als het te veel is, dan moet je gaan werken met een buitenantenne, dit is weer wat prijziger, en je kan beide routers vaak nog wel voorzien van een sterkerdere antenne, dit geeft ook meer signaal. Dus eerst de situatie goed inschatten, en dan volgt vanzelf het antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 oke dankje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen