Ga naar inhoud

Af en toe geen internetverbinding..

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb laatst mijn Dell Dimension E520 helemaal ge-reset met Dell-Pc Restore. Maar sindsdien gaat browsen zo vreselijk langzaam dat die het opgeeft en ik dus min of meer niet meer kan internetten. Ook kan Limewire geen verbinding meer maken, ondanks het feit dat die al wordt toegestaan door mijn firewall. Ik weet niet waar dit aan ligt en zoals ik al zei doet dit probleem zich voor sinds Dell-Pc Restore, hiervoor ging alles ook niet flitsend, maar mijn verbinding is niet super snel en tja.. vista.. Ik deel internet met een andere computer, allebei via een kabel, maar gek genoeg gaat het op die andere computer (met xp) wel snel. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want hier word ik natuurlijk gek van! Alvast bedankt, Rens.
Link naar reactie
[b:491de2779f] derkdejong schreef:[/b:491de2779f] [quote:491de2779f]zoals je zelf al schrijft: tja.. vista. [/quote:491de2779f] Ik werk al ruim een halfjaar met Vista en voor internet zelfs draadloos en heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden. Dus of het aan Vista ligt betwijfel ik. Een hoop gezeur ontstaat volgens mij dat als je Vista op een oudere configuratie gebruikt waarbij nog (niet) alle componenten door Vista worden ondersteund resp. de fabrikanten nog geen geschikte drivers hebben geleverd. Iets wat makkelijk met een tool van MS is te controleren. Ik zal niet beweren dat Vista alles is maar mijn inziens wordt er ten onrechte een hoop geklaagd wat ten onrechte is. Maar even een paar vragen aan hoihoihoi: Werkt het zonder firewall wel goed of ook niet? Heb je de laatste Vista drivers wel voor je netwerkkaartje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...