Ga naar inhoud

Google zegt: onze excuses. En nu?

Aanbevolen berichten

Goededag, Ik heb (via de translation van Google) Japanse veilingsites bekeken. Na enkele honderden koopjes bekeken te hebben, werd dit plotseling gestopt. Ik kreeg en nu - enkele dagen later - krijg ik nog steeds, onderstaand bericht. Heb m'n hele netwerk gescand, en het is volkomen clean. Mag ik een suggestie van een van u wat ik met dit bericht aanmoet en wat de oplossing zou kunnen zijn? Hartelijk dank! Google-bericht: "Onze excuses... ... we kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of spyware-programma stuurt ons automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is geïnfecteerd. We proberen u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het over korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus- of antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van uw computer te verwijderen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...