anoniem Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Even een vraag namens mijn vader :lol: Hij heeft geprobeerd om 400 :o foto's te versturen, zonder ze te verkleinen, dus loopt outlook nu "vast". Hoe kan ik die mail annuleren?? heb al in de onderbalk op "bezig verzenden email" geklikt, maar dan open hij de statusbalk niet. Kan ik domweg een error crëeren, en dan de boel verwijderen? (door bv. tijdens het verzenden de stekker van de adsl eruit te halen) of is er een simpelere truuk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Via taakbeheer programma sluiten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 [quote:eb4ff5b405="PC1"]Via taakbeheer programma sluiten[/quote:eb4ff5b405] Hiermee voorkom je natuurlijk niet dat hij weer vast loopt zodra Outlook weer opgestart wordt... Je kan inderdaad de netwerkverbinding verbreken, zodat Outlook de mail niet kan verzenden. Als dat niet werkt, is het ook een mogelijkheid om een nieuw PST bestand aan te maken en mapje voor mapje, behalve 'Postvak uit', te importeren uit het huidige bestand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Sorry ik was iets te kort door de bocht. :( Kabel loshalen en dan via taakbeheer afbreken. En dan procedure Leo S Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Bedankt, ga ik proberen, resultaat volgt nog :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Het heeft even geduurd (lees 18 uur :lol: ) maar het is uiteindelijk gelukt, dus mijn pa kan weer e-mailen. Bedankt. mag een slotje op!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Haha, nog een vervolg, hij stond nog in de map "verwijderde items", ook dit duurde 18 uur voordat het weg was :lol: Had wel medelijden met hem, maarja....als je niet wil luisteren.. dan krijg je zoiets als dit :lol: :wink: Mag een slotje op definitief :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen