Ga naar inhoud

Gebruikerservaring gevraags van Alice Internet en telefoon

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...
Ondanks alle negatieve reacties toch maar besloten om de gok aan te gaan met Alice en dat heb ik geweten!!! In september aansluiting aangevraagd op mijn nieuwe adres i.v.m. verhuizing. Op 3 december zou ik gebruik kunnen gaan maken van de diensten van Alice. Na op 30 november nog geen modem te hebben ontvangen maar even contact opgenomen met Alice. Het modem zou onderweg zijn en kon zelfs op of na de dag van de ingangsdatum binnenkomen. Op 4 december nog steeds geen modem. Weer contact opgenomen en een trackingnummer doorgekregen zodat ik mijn pakket zelf kon gaan volgen via internet. Op 6 december nog maar een keer gebeld met Alice omdat er maar niks kwam en ik zou worden teruggebeld. Niet gebeurd tot nu toe. 10 december zelf geconstateerd dat het pakket weer terug was bij de afzender ! :( Weer gebeld met Alice en te horen gekregen dat het modem inderdaad terug was gekomen en dat ik het over ongeveer EEN WEEK thuis kon verwachten. Na verschillende malen vragen of dit niet bespoedigd kon worden de moed maar opgegeven. Ga nu maar weer een week zitten wachten op mijn modem in de hoop dat het nu wel goed gaat. Dus nu al erg slechte ervaringen met deze provider en dan heb ik nog niet eens internet... pffff.... De helpdesk is ook ronduit waardeloos te noemen... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...