anoniem Geplaatst: 30 september 2007 Delen Geplaatst: 30 september 2007 Hey, Ik heb een vraagje :P Het is misschien een beetje een rare vraag, maar dat doet er niet toe. Mijn zus zit altijd te downloaden op die laptop overdag, en dat is heel irritant. Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij met haar laptop niet op ons internet kan. En dat ik wel heel simpel weer kan instellen dat ze wel weer op internet kan? Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Je kunt op de router MAC adres filtering aanzetten maar ook bijvoorbeeld NetLimiter zo instellen dat ze een beperkte bandbreedte heeft (te beveiligen met een wachtwoord). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Hoe stel ik dat in bij een Draytek 2200-E? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Pak er de handleiding even bij of raadpleeg de configuratie van de router (te bereiken op het IP adres van de router, 192.168.1.1 o.i.d.) om de optie te vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen