anoniem Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Ik gebruik twee browsers naast elkaar, namelijk Mozilla Firefox en Internet Explorer. Dat bevalt me goed, omdat ik sommige websites beter kan bekijken via de ene browser en sommige beter via de andere. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 Goeie tip hoor, dank je wel :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Soms kan ik bijvoorbeeld een filmpje niet bekijken via IE en wel via Firefox. Ook kan ik nu in totaal veel meer websites openen dan met slechts één browser. Ik moet er wel op letten dat ik al mijn bookmarks slects via één browser vastleg, want anders wordt het een zootje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Je kunt in Firefox een extensie gebruiken die een pagina meteen in IE opent als die pagina onjuist of helemaal niet in FF weergegeven wordt. Extra>Addons>Extensies>Extensies verkrijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Hoe gaat Firefox tegenwoordig met Rabo Telebankieren om? Is dit nu helemaal "koek en ei" of bestaan er nog problemen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 [quote:974688cbab="lion"]Hoe gaat Firefox tegenwoordig met Rabo Telebankieren om? [/quote:974688cbab] Rabo Telebankieren? Of bedoel je Rabo Internetbankieren? Ik gebruik zelf Rabo Internetbankieren met firefox 2.0.0.6 onder Ubuntu Feisty Fawn. En dat werkt tegenwoordig goed. Vroeger waren er wel [url=http://ds9a.nl/rabobank-firefox.html]problemen.[/url] Check ook nog op de site van de Rabobank de [url=http://www.rabobank.nl/bedrijven/klantenservice/veelgestelde_vragen/werking_van_deze_site/items/ik_krijg_de_rabobank_nl_website_niet_goed_weergegeven_op_mijn_scherm_wat_kan_ik_doen]Veelgestelde vragen.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Uiteraard bedoelde ik Internetbankieren..... :oops: Dank voor de laatste link. Als ik wat helderder van geest was geweest had ik kunnen bedenken dat-ie ergens in een Rabo FAQ's lijstje zou staan..... :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen