Ga naar inhoud

Kan niet meer inloggen op gmail

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer inloggen op gmail , volgens mij is dit probleem ontstaan na installatie van Kaspersky 7 . Ik krijg steeds deze melding "Gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen." , alhoewel ik zeker weet dat 't juist is , ik heb dit dan ook bij al mijn accounts op gmail . Ik geraak er gewoon niet meer op . Ook als ik Kaspersky uitschakel geraak ik er niet meer op :roll: Wie weet een oplossing ?????? BTW , ik gebruik Windows VISTA
Link naar reactie
[quote:f6001e0797="PS"]Het lijkt me niet waarschijnlijk dat dit deze melding een computer gerelateerd probleem is. Maar voor de zekerheid, al een andere pc geprobeerd? En stond de Caps Lock niet per ongeluk aan? :wink:[/quote:f6001e0797] Een andere PC heb ik nog niet geprobeerd , en CapsLock stond zeker niet aan :roll: :D . Ik heb dit probleem vroeger met XP en Sygate (firewall) ook eens gehad (zie http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=880074&highlight=#880074 ), Toen hedden ze hier ook geen oplossing ervoor :-? en toen lag het aan sygate's instellingen . Maar nu met Kaspersky vind ik de oorzaak van 't probleem niet . Ik weet ook niet meer precies wat ik toen bij Sygate heb verandert om het terug werkend te krijgen :oops: :oops: :oops: Maar ookal schakel ik Kaspersky volledig uit , geraak ik er niet op ???? Is het dan misschien toch een ander probleem :roll:
Link naar reactie
Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat de inlog site van gmail is toegevoegd bij "websites met beperkte toegang", dit vind je in IE 7 terug bij internetopties-->beveiliging maar bij die lijst die je daar krijgt staat de site niet tussen , kan men deze sites nog ergens anders terug vinden op de pc , zodat ik hem daar rechtstreeks kan verwijderen ???? Hopelijk is dan mijn probleem ook opgelost :-? :roll: Nu heb ik Firefox eens opnieuw geinstalleerd , en daar geraak ik wel op gmail , dus het probleem zit wel degelijk in IE7 en niet bij Kaspersky zoals ik eerst dacht :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...