Ga naar inhoud

hoe krijg je tekst in je webcam?

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:68a1de3ac1="redfirebird1"]ik wil tekst in me webcam kunne schrijven zodat andere dat kunnen zien...[/quote:68a1de3ac1]Het is mij nu duidelijk wat je wilt. Het lijkt me geen standaard functie van een webcam om dit te kunnen doen. Anderzijds, met speciale software is dit wel te maken. Nooit gezien dat bepaalde leveranciers deze functionaliteit er standaard bij leveren.
Link naar reactie
Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig.
Link naar reactie
[quote:e2c4946e7d="Hans.Vosman"]Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig.[/quote:e2c4946e7d] nee ik wil zit vaak op tmf messenger dak kun je in live uitzending komen in TMF :P (reaction of dagrand) echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P
Link naar reactie
[quote:f620c3b116="redfirebird1"][quote:f620c3b116="Hans.Vosman"]Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig.[/quote:f620c3b116] nee ik wil zit vaak op tmf messenger dak kun je in live uitzending komen in TMF :P (reaction of dagrand) echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P[/quote:f620c3b116] Zit je helaas toch in de verkeerde sectie leestekens helpen ook duidelijker zijn ook post eens in software
Link naar reactie
[quote:97952fe92b="redfirebird1"] echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P[/quote:97952fe92b] Je handschrift onleesbaar, en je kan ook al niet spellen. Misschien moet je je maar beperken tot reguliere plaatjes...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...