anoniem Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 weet iemand hier hoe je tekst en of plaatjes in je webcam kan laten zien en ik bedoel dan niet met een blaadje ervoor houden maar gewoon door het op de pc te schrijven en nee ook niet je cam oppakken ervoor houden :P grtz redfirebird1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Ik begrijp niet wat je wilt doen. Gaat dit over een dood normale webcam? Welk merk/type betreft het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 dit gaat over een logitech cam maar dat maakt niet uit denk ik ik wil gewoon teks kunne neerzette in me cam moet je maar eens naar dagrand of reaction kijken op tmf daar zie je het vaak gebeuren dat mensen dat doen en ik snap maar niet hoe ze dat doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Ik snap nou totaal niet wat je wilt... :-? Maar dit lijkt mij inmiddels ook niet meer echt off-topic.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 ja weet ik veel waar het bij hoort :S :P ik deed gewoon maar wat maar aan jullie reacties te zien denk ik dat jullie geen idee hebbe waarover ik praat naja eigenlijk is het gewoon simpel ik wil tekst in me webcam kunne schrijven zodat andere dat kunnen zien... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Je bedoelt dat je je webcam beelden met tekstcommentaar wilt uitzenden? Ik denk dat je daar speciale software voor nodig hebt en ik weet niet of die verkrijgbaar is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Misschien heb je hier wat an... http://www.nedercam.nl/software.php?os=Windows Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 [quote:68a1de3ac1="redfirebird1"]ik wil tekst in me webcam kunne schrijven zodat andere dat kunnen zien...[/quote:68a1de3ac1]Het is mij nu duidelijk wat je wilt. Het lijkt me geen standaard functie van een webcam om dit te kunnen doen. Anderzijds, met speciale software is dit wel te maken. Nooit gezien dat bepaalde leveranciers deze functionaliteit er standaard bij leveren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 ja daat weet ik dat ik extra software moet downloaden ik weet alleen niet waar en k hoopte dat ik hier andwoord op die vraag kon vinde :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 [quote:e2c4946e7d="Hans.Vosman"]Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig.[/quote:e2c4946e7d] nee ik wil zit vaak op tmf messenger dak kun je in live uitzending komen in TMF :P (reaction of dagrand) echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 [quote:f620c3b116="redfirebird1"][quote:f620c3b116="Hans.Vosman"]Tja, op zich lijkt me de functionaliteit ook wel handig. Zelf zou ik verwachten dat dit ingebakken zit in het programma dat de webcam software gebruikt zoals dat bedoeld is. Anders is dat eigenlijk niet praktisch te gebruiken. Alle andere oplossingen lijken me erg afhankelijk van hoe je de beelden uiteindelijk wilt gaan verwerken/gebruiken. Ik neem aan dat je er gewoon mee wilt MSN'en oid? Of zijn het gewoon foto's die opgestuurd worden? In dat laatste geval is het namelijk een stuk eenvoudiger. En erg speciale software is er dan ook niet voor nodig.[/quote:f620c3b116] nee ik wil zit vaak op tmf messenger dak kun je in live uitzending komen in TMF :P (reaction of dagrand) echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P[/quote:f620c3b116] Zit je helaas toch in de verkeerde sectie leestekens helpen ook duidelijker zijn ook post eens in software Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 elke webcamsoftware kan toch een caption weergeven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 caption was da? ik bedoel tekst die je in kunt schrijven en ook veraderen he :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 een soort van webcamchat? Nee, geen flauw idee... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 [quote:97952fe92b="redfirebird1"] echt vet grappig alleen die vj's vragen ook dingen aaj de cammers en je kunt zelf ook vrage stellen aangezien mijn handschrift onleesbaar is wil ik da programmatje zo graag :P[/quote:97952fe92b] Je handschrift onleesbaar, en je kan ook al niet spellen. Misschien moet je je maar beperken tot reguliere plaatjes... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 omg komop joh doe nie zo flauw ik ben gewoon druk op msn toen nu niet dus zo beter :P k zat met 20 mense te lullen :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 webcammax: http://www.webcammax.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 woo tnx man :D edit: 't lukt me alleen niet om hem in msn te krijgen of waardan ook in :S edit 2 sec later lama het lukt al moest nog iets verandere in me msn niet in dat programmatje omg met me dooie kop gisteravond :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Misschien bedoel je een programmaatje (weliswaar Engels), zoals superwebcam. www.superwebcam.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen