Ga naar inhoud

Sites en Word afsluiten vóór afsluiten Windows XP?

anoniem

Aanbevolen berichten

1. Ik gebruik de volgende software: - Windows XP Home - MS Office Word 2000 - Twee browsers: Internet Explorer 7.0 en Mozilla Firefox 2006. 2. Als ik m'n pc afsluit heb ik gemiddeld veertig websites tegelijk geopend, verdeeld over de beide browsers. En dan heb ik zo'n twee tot zes Word-bestanden open. 3. Als ik m'n pc afsluit, moet ik dan eerst alle geopende webpagina's en Word-bestanden afsluiten? 4. Hoe kan dat het snelst? 5. En als ik dat niet doe, want kan dat voor nadelige gevolgen hebben?
Link naar reactie
Open je telkens een nieuw venster of gebruik je tabbladen? Als je tabbladen gebruikt kun je dat doen door gewoon op het kruisje te drukken en dan op alle tabbladen sluiten te klikken, heb je telkens een nieuw scherm geopend dan staart er op de startbalk zo'n internet explorer balkje met een getal erin, bijv. Internet Explorer - 8, dan kun je daar rechtermuisknop op doen en op groep sluiten klikken. Zolang je, je Word bestanden (als je ze wilt bewaren) maar hebt opgeslagen, kan het geen kwaad om ze niet eerst af te sluiten. De tijd die je PC er over doet wordt natuurlijk wel langer.
Link naar reactie
[quote:525d00c8b3="citomaster"]Open je telkens een nieuw venster of gebruik je tabbladen? Zolang je, je Word bestanden (als je ze wilt bewaren) maar hebt opgeslagen, kan het geen kwaad om ze niet eerst af te sluiten. De tijd die je PC er over doet wordt natuurlijk wel langer.[/quote:525d00c8b3]Dank je. Ik gebruik geen tabbladen. Is het nodig dat ik mijn geopende websites afsluit voordat ik Windows XP sluit?
Link naar reactie
[quote:174100cb45="Henk Meerwijk"][quote:174100cb45="citomaster"]Open je telkens een nieuw venster of gebruik je tabbladen? Zolang je, je Word bestanden (als je ze wilt bewaren) maar hebt opgeslagen, kan het geen kwaad om ze niet eerst af te sluiten. De tijd die je PC er over doet wordt natuurlijk wel langer.[/quote:174100cb45]Dank je. Ik gebruik geen tabbladen. Is het nodig dat ik mijn geopende websites afsluit voordat ik Windows XP sluit?[/quote:174100cb45] Niet dat ik weet, zolang je tenminste alles wat je wilt opslaan, opgeslagen hebt.
Link naar reactie
[quote:f67d31d749="Henk Meerwijk"][quote:f67d31d749="andre@home"]Ik zet hem vaak met progs open in de slaapstand.[/quote:f67d31d749]Ja, dat doe ik ook als ik m'n pc uitzet voor maximaal twee uur. Maar voor langere tijd zet ik m'n pc helemaal uit, want ik denk dat hij dan minder stroom verbruikt. Hoeveel is het stroomverbruik in de slaapstand? Weet iemand dat?[/quote:f67d31d749] Volgens mij net zoveel als dat hij uitgeschakeld is, want het bureaublad wordt op de schijf opgeslagen, of zit ik hier nou ontzettend fout?
Link naar reactie
yep, hij staat dan als het ware uit, maar start sneller op omdat er al een soort image op de harde schijf staat die hij hiervoor gebruikt. De esktop verschjnt idd compleet met de open programma's. Als je echter teveel open laat staan of progs die veel geheugen ruimte nodig hebben (FF) duurt het opstarten weer erg lang, dan kun je net zo goed normaal afsluiten. Bij mijn werk scheelt het echt minuten..... dat ie sneller is... (ivm netwerkconnecties opnieuw aanmaken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...