anoniem Geplaatst: 16 september 2007 Delen Geplaatst: 16 september 2007 Deze melding krijg ik zeer regelmatig op mijn pc draaiend op Vista Ultimate en IE : "De webpagina kan niet worden weergegeven" Ook mozilla geeft regelmatig (minder vaak) de melding "De verbinding werd geherinitialiseerd" . Ik heb meerdere pc's in huis met een thuisnetwerk welke draaien op win2000 en XP, deze hebben de problemen niet. De pc waarop nu Vista staat had eerst ook XP, toen waren er ook geen problemen. Soms helpt het om de pagina te verversen waarna de pagina alsnog wordt getoond. Het lijkt erop dat het een vista probleem is, aangezien ik deze vraag ook al op een aantal andere forum's heb gezien. Ergens nergens een werkend antwoord. Het systeem + netwerk: Intel core 2 duo met vista ultimate en IE versie 7.0.6000.16512 en mozilla firefox 2.0.0.6 @home kabelinternet met telefonie modem verbonden aan freecom fsg Freecom fsg router waarop ook de andere systemen zijn aangesloten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 ik zou beginnen met de netwerkkaart (via configuratiescherm-systeem-apparaatbeheer [hoop dat het in vista ook zo heet]) te verwijderen (nb: dat is dus iets anders dan uitschakelen!). kabel losnemen, pc uitzetten en pc weer aanzetten (dus niet zelf laten herstarten, maar echt uit en aan). de kaart wordt nu weer herkend en opnieuw geïnstalleerd. (liefst voer je deze actie uit nadat je eerst hebt gecheckt bij de fabrikant of er (nieuwe) vistadrivers voor het kaartje zijn, en zo ja, deze downloaden en installeren.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen